پیام خود را بنویسید

اخبار مرکز : مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1403/10/8 | 
مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه با حضور دکتر محسن ابراهیمی سرپرست دانشگاه جمعی از معاونین، مدیران، اساتید، دانشجویان و کارکنان حوزه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برگزار شد.در این مراسم دکتر محسن ابراهیمی سرپرست دانشگاه ضمن تبریک هفته پژوهش، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه را از حوزه‌های مهم دانشگاه دانست و گفت: دکتر روشندل معاون جدید این حوزه از جنس تحقیقات است و امیدواریم تحولات خوبی را با حضور ایشان شاهد باشیم .سرپرست دانشگاه بیماری‌های غیر واگیردار از جمله دیابت و سرطان را از چالش‌های مهم دانشگاه دانست و گفت باید بر اساس اولویت‌بندی و انجام کار علمی بتوانیم هزینه‌های این بیماری را برای مردم کاهش دهیم. دکتر ابراهیمی با تاکید بر حرکت به سمت دانشگاه نسل ۳ و ۴ و کارآفرین گفت: منابع مالی محدود است اما با انجام ابتکار عمل و کمک از بخش صنعت و خیرین بتوانیم به تولید محصول و درآمدزایی برسیم .دکتر غلامرضا روشندل سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز در این مراسم رسالت اصلی معاونت خود را تولید دانش و فناوری کاربردی مطابق‌ با اولویت‌های استان جهت ارتقای سطح سلامت و نیز ارتقا جایگاه علمی دانشگاه در سطح ملی و بین المللی دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت همدلی و حمایت و نیز کمک نیروهای انسانی توانمند و پژوهشگران و دانشجویان بتوانیم حوزه تحقیقات را ارتقا دهیم .در پایان این مراسم از پژوهشگران و فناوران و دانشجویان و کارشناسان برتر این حوزه تجلیل شد.

کلیدواژه ها: تجلیل | پژوهشگران | فناوران | برتر | دانشگاه | معاونت تحقیقات | مرکز علوم اعصاب |

مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 463 بار   |   دفعات چاپ: 220 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مرکز تحقیقات علوم اعصاب می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2026 All Rights Reserved | olom aasab

Designed & Developed by : Yektaweb